Euskadiano

Eztabaidarako sortuta, gabeziak kitatzeko, ez orijinala agian. Ondo hartu dezagun. Erderaz irakurtzen ere badakigu. Gorbeia mendiaren ingurutik, kaixo!

Saturday, February 24, 2007

Benetako aurpegia erakusten


Atzo etorri nintzen Ospitaletik bueltan. Etzi, Asteartean, berriro egingo didate beste osasun froga bat. Ez daukat ezer egiteko gogorik, baina nola ez zeozer esan Gipuzkoako hautagai jeltzalearen inguruan sortutakoari buruz?

1.- Gezurra esan izan zuen SER irrati kateak. Zorioneko sei etxe horiek deklaratuta dauzka Jon Jauregik

2.- Bere etxeen inguruan operazio bat burutzen ari da Jon Jauregi. Operazioa ongi bukatzen bada, hiru etxe izango ditu Jauregik hemendikan gutxira.

3.- Datuak Gipuzkoako Diputaziotik atera dira. Nahita ala berariaz, hori oraindikan argitzeke dago.

4.- Josu Jon Imazek adierazi zuen inportantea ez zela mezularia, mezua bera baino. Mezuaren edukina argitzeko bidean dagoenean, mezulariari buruz hitz egiteko aukera etorriko da. Nork, zergatik, nork aginduta eta babestuta eta ze helburuarekin.

5.- Josu Jon beraren papera ez da oso itxurosoa izan. Beste alderdi bateko hautagaia zela ematen zuen Jauregiri buruz hitz egiteko orduan. Operazioaren atzetik zegoen ala ez zuen horren begi txarrez ikusten?

6.- Seguruenik ez dut nik beste EBBko bururik ikusten nire osasun egoera dela eta, baina, nire iritziz, afera honetan izan duen jokabidea ikusita, Imaz behin betiko deskalifikatuta geratu da alderdiko buru bezala. Jeltzale danon presidentea ez da sekula izango Josu Jon.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home